Algemene voorwaarden

Aanstellingsbeleid : Op elk moment nadat u geboekt heeft, kan het volledige bedrag van de reservering in rekening worden gebracht.

INCHECKEN & UITCHECKEN
INCHECKEN: vanaf 14:00 uur t/m 22:00 uur ( inchecken na 22:00 is helaas niet mogelijk)
UITCHECKEN: T/M 11.00

Annuleringsvoorwaarden : In geval van annulering, wijziging of als u niet komt opdagen, wordt het volledige bedrag van de reservering in rekening gebracht
Borg: Hotel behoudt zich het recht voor om bij het inchecken een borg van € 100 te vragen.
Internet : WiFi is beschikbaar in de gehele accommodatie. Deze service is gratis.
Parkeren : Openbaar parkeren is gratis. U kunt parkeren in de buurt van de accommodatie. Reserveren is niet noodzakelijk.
Huisdieren : Huisdieren zijn niet toegestaan.

Verloren en gevonden objecten : Hotel Holland Lodge is niet verantwoordelijk voor het opsporen van verloren en / of achtergelaten objecten.
Een maand nadat de voorwerpen zijn gevonden en niet opgehaald of aangevraagd worden deze vernietigd of aan het goede doel gedoneerd.
Aansprakelijkheid van Hotel Holland Lodge :
Hotel Holland Lodge is niet aansprakelijk voor eventuele schade, verlies of diefstal van goederen en kan in dit kader dan ook niet gehouden worden tot enige vorm van schadevergoeding.
Bovenstaande beperkingen komen te vervallen wanneer het resultaat te wijten is aan opzet of bewuste roekeloosheid/nalatigheid van Hotel Holland Lodge en haar team.
De vergoeding van schade geleden door nalatigheid, wordt niet overschreden door de totale prijs die de gast heeft betaald voor de door Hotel Holland Lodge aangeboden diensten. In geen geval zal de totale aansprakelijkheid van Hotel Holland Lodge voor directe schade van welke aard dan ook een bedrag van € 250,- overschrijden.
Aansprakelijkheid van Gast en / of Klant : De Klant en / of de Gast is / zijn verantwoordelijk voor alle schade die voor Hotel Holland Lodge of een derde is ontstaan of direct of indirect gevolg van wanprestatie en / van een onrechtmatige daad begaan door de Klant en / of Gast.
Deze aansprakelijkheid geldt ook ten aanzien van de overtreding van de huisregels begaan door de Gast.
Deze aansprakelijkheid geldt ook ten aanzien van schade die veroorzaakt wordt door enige zaak en / of andere goed waarvan de Klant en / of de Gastouder is, dan wel onder haar toezicht staat.

HUISHOUDING
Ons huishoudteam maakt dagelijks al onze kamers schoon.
Heeft u liever geen service? geen probleem!
Dat gezegd hebbende: Hotel Holland Lodge hecht veel waarde aan een hoge hygiënestandaard voor al haar gasten.
Ons team moet daarom de kamer tijdens uw verblijf ten minste om de dag onderhouden en schoonmaken.

Het hergebruiken van handdoeken bespaart water en betekent minder wasmiddelen die onze planeet vervuilen.
Wilt u de handdoek hergebruiken? Hang het a.u.b. aan het rek in uw kamer. Wilt u uw handdoek vervangen? Laat deze dan alstublieft op de grond liggen.

De hoge standaard voor hygiëne en onze verantwoordelijkheid voor het milieu maken deel uit van onze gewetensvolle en commerciële inspanningen om onze gasten de beste diensten te bieden en tegelijkertijd bij te dragen aan een betere planeet.

KAMERCAPACITEIT
Het is niet toegestaan om met meer gasten op uw kamer te verblijven dan gereserveerd is. Na 22.00 is het niet toegestaan om gasten van buitenaf te ontvangen in uw hotelkamer. Bezoekers zijn verplicht om zich aan te melden bij de receptie balie.

KOKEN & VUUR
Koken in de kamers is ten strengste verboden door de gezondheidsautoriteiten.
In de kamer of openbare ruimtes zijn geen kaarsen of open vuur toegestaan. Als het brandalarm wordt geactiveerd, worden de kosten van de aanwezigheid van de hulpdiensten aan de gast in rekening gebracht.

KAMERSLEUTEL
Bij het verlaten van het hotel. zal de kamer sleutel ten allen tijden bij de receptie worden achter gelaten.
Dit vanwege (brand) veiligheidsredenen.

Bij verlies of diefstal van sleutels wordt € 50 aan vervangingskosten in rekening gebracht. Er wordt geprobeerd contact op te nemen met de gast, die de mogelijkheid krijgt om de sleutel binnen 7 dagen terug te geven. Als u dit niet doet, wordt de vergoeding aan de gast in rekening gebracht.

OVERMACHT
Hotel Holland Lodge aanvaardt geen enkele aansprakelijkheid en vergoedt in geen enkele vorm wanneer wij door omstandigheden buiten onze macht geen diensten kunnen aanbieden: natuurramp, brand, oorlog en terrorisme, stakingen, rellen, annulering van vlucht/trein/ bus/boot, pandemieën, overheidsvoorschriften, arbeidsconflicten, ongunstige weersomstandigheden of andere uitzonderlijke en catastrofale gebeurtenissen, omstandigheden of noodsituaties die het verblijf in ons hotel onmogelijk maken.

Leeftijdslimiet:
• Minimumleeftijd: 21
• Maximumleeftijd: Geen leeftijdslimiet

RESERVERINGEN
We nemen uw persoonlijke gegevens en beveiliging zeer serieus.
Het is daarom alleen mogelijk om te boeken via onze website, waar u alle prijzen en beschikbaarheid kunt vinden.
Onze website biedt een veilige omgeving om uw reservering met persoonlijke gegevens te maken.
Wij kunnen geen reservering maken via e-mail of telefonisch.

ROKEN BELEID
Hotel Holland Lodge is een rookvrij hotel en hanteert een nultolerantiebeleid voor: Roken, Verdovende Middelen & Drugs.
Dit beleid is van toepassing op alle kamers en openbare ruimtes. Indien de bovengenoemde voorwerpen in de kamer of in de openbare ruimtes worden aangetroffen, behoudt het hotel zich het recht voor om een boete van € 150 + kosten op te leggen voor eventuele schade. Het hotel behoudt zich het recht voor om uw reservering onmiddellijk te beëindigen zonder restitutie van de reservering, noch de betaalde aanbetaling en er zullen juridische stappen worden ondernomen.

SCHADE & EXTRA REINIGINGSKOSTEN
We verwachten het grootste respect van onze gasten voor onze eigendommen en bezittingen.
Bij schade veroorzaakt door ernstige verwaarlozing of nalatigheid door de gast zijn wij genoodzaakt alle kosten in rekening te brengen bij de verantwoordelijke boeker. Dit omvat reparaties tegen kostprijs, plus een dagtarief dat gelijk is aan het dagtarief dat we in rekening zouden brengen als de kamer beschikbaar was, totdat de kamer weer in verkoopbare staat is gebracht.

Hotel Holland Lodge hecht veel waarde aan een hoge hygiënestandaard voor haar gasten.
Voor overmatig vuile kamers wordt een extra schoonmaak toeslag van € 150 in rekening gebracht aan de gast.

Voor verslechtering van de kamer (zoals lichaamsafval) worden schoonmaakkosten van € 250 in rekening gebracht, plus eventuele professionele externe schoonmaakkosten tegen kostprijs, plus een dagelijks kamertarief gelijk aan het dagtarief dat we in rekening zouden brengen als de kamer beschikbaar was, totdat de genoemde kamer is teruggebracht in de verkoopbare staat.

UITCHECK GEMIST
Onze uitchecktijd is tot 11:00 uur in de ochtend. In het geval dat de gast na 11:00 uur niet aanwezig is in de kamer en de bezittingen nog steeds aanwezig zijn, zal een van onze teamleden op managementniveau de spullen inpakken om ervoor te zorgen dat de kamer door ons schoonmaakteam kan worden schoongemaakt voor de aankomende gasten van die dag . De bagage/bezittingen worden veilig opgeborgen en kunnen worden opgehaald bij de frontoffice. Er wordt € 100,- extra inpakkosten in rekening gebracht, die bij het ophalen van de spullen betaald dienen te worden

Prijzen:
BTW 9%(inbegrepen in kamerprijs)
Gemeentelijke toeslag (inbegrepen in kamerprijs)
Schoonmaak Toeslag en energie kosten (inbegrepen in kamerprijs)
Toeristenbelasting 6% per kamer per nacht  inbegrepen)